کانون الزهرا(س) کلاس تفسیر قرآن را در مسجد برگزار کرد
کانون الزهرا(س) کلاس تفسير قرآن را در مسجد برگزار کرد

کانون الزهرا(س) کلاس تفسیر قرآن را در مسجد برگزار کرد

سيدي گفت: اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) با حضور امام جماعت، کلاس تفسير قرآن کريم را در مسجد رحمانيه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار کرد.
شناسه خبر : 25828 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید هاشم سیدی» گفت: علاقمندان و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) با حضور امام جماعت، کلاس تفسیر قرآن کریم را در مسجد رحمانیه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: به همت اعضای کانون و علاقمندان، این کلاس قرآنی و معنوی دو روز در هفته در مسجد برگزار می شود.


وی اعلام داشت: برای رشد فکری و فراگیری مفاهیم زندگی مبتنی بر قرآن، چنین برنامه های معرفتی می تواند زمینه ساز مناسبی باشد.


سیدی عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین محافل قرآنی، آشنا ساختن نوجوانان و جوانان مسجد و کانون با مفاهیم و معارف قرآن کریم می باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: این کانون از سال 1388 با مجوز رسمی از ستاد عالی در مسجد رحمانیه تاسیس شده و در سال های اخیر رتبه های برتر استانی و کشوری متعددی از جمله مقام دوم طرح رویداد ملی «فهما» در رشته اوقات فراغت را کسب کرده است.


سیدی ادامه داد: هم اکنون بیش از 1043 نفر عضو این کانون هستند و با ثبت بیش از 82 عنوان برنامه امتیاز 16123 را در طرح ملی «ایران قوی» را کسب کرده ایم و بزودی نتایج نهایی این طرح نیز اعلام خواهد شد.