برگزاری دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم به همت کانون امام جعفر صادق(ع)
برگزاري دوره آموزشي روخواني و مفاهيم قرآن کريم به همت کانون امام جعفر صادق(ع)

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم به همت کانون امام جعفر صادق(ع)

کمالي گفت: به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري امام جعفر صادق(ع) و علاقمندان، دوره آموزشي روخواني و مفاهيم قرآن کريم در مسجد جامع روستاي آزادلو برگزار شد.
شناسه خبر : 25726 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «یعقوب کمالی» گفت: به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) و علاقمندان، دوره آموزشی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم در مسجد جامع روستای آزادلو برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: نوجوانان و جوانان علاقمند این روستا برای درک بهتر از مفاهیم نورانی قرآن کریم با اشتیاق خاصی در این کلاس حضور داشتند.


وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی و جلوگیری از شیوع این بیماری، همه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کلاس رعایت شد.


کمالی بیان کرد: این کتاب آسمانی برای تأثیرگذاری و راهنمایی افراد جامعه نقش بسزایی دارد و آشنا شدن از مفاهیم این کتاب در زندگی هر فردی می تواند بسیار مهم باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: تاکنون بیش از 56 عنوان برنامه های مختلف از جمله کتاب و کتابخوانی، فعالیت های اجتماعی، قرآن و عترت، هری، آموزشی، فضای مجازی و ورزش و سلامت را این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت نموده است.


کمالی خاطر نشان کرد: از نوجوانان و جوانان این روستا تا کنون بیش از  32 نفر توانسته اند عضو این کانون بشوند.