برگزاری محفل انس با قرآن در کانون آدینه استان اردبیل
برگزاري محفل انس با قرآن در کانون آدينه استان اردبيل

برگزاری محفل انس با قرآن در کانون آدینه استان اردبیل

بدلي گفت: اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري آدينه به مناست ماه رجب، محفل انس با قرآن را در مصلي شهرستان مشگين شهر با حضور قاريان و علاقمندان برگزار کرد.
شناسه خبر : 25581 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «علی بدلی» گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری آدینه به مناست ماه رجب، محفل انس با قرآن را در مصلی شهرستان مشگین شهر با حضور قاریان و علاقمندان برگزار کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه شهر مشگین شهر تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین محافل، آشناسازی نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرائت در بین آنها می باشد.


وی افزود: کانون فرهنگی هنری آدینه جهت عمل به توصیه های مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ قرائت قرآن کریم، چنین برنامه های قرآنی را برگزار می کند.


بدلی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، این محفل قرآنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه یادآور شد: برنامه های قرآنی در روزهای کرونایی تعطیل نمی شود و اعضای کانون می توانند با بهره مندی از فضای مجازی قرائت قرآن را انجام دهند.


بدلی اذعان داشت: بیش از 7880 امتیاز تاکنون از فعالیت های مختلف این کانون در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است.