مشارکت فعالان در ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما»
مشارکت فعالان در ثبت برنامه ها و فعاليت هاي کانون هاي مساجد در رويداد ملي «فهما»

مشارکت فعالان در ثبت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما»

سقاء گفت: اعضا و فعالان کانون هاي مساجد در ثبت برنامه ها و فعاليت هاي کانون در رويداد ملي «فهما» و «ايران قوي» مشارکت خوبي را از خود نشان دادند.
شناسه خبر : 25492 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» در دیدار با استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد 584 باب کانون فرهنگی هنری در سطح استان وجود دارد که 60 درصد آن در مناطق روستایی و محروم و 40 درصد هم در مناطق شهری فعالیت دارند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طرح ملی «ایران قوی» نیز با هدف ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد پیش بینی شده است که رویداد ملی «فهما» یکی از استان ها را به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران بصورت دوسالانه ارزیابی و معرفی می نماید.


این مقام مسئول اذعان داشت: کانون ها برای انعکاس تمام برنامه های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، دینی، کتابخوانی و هنری در رویداد ملی «فهما» و «ایران قوی» همکاری لازم را کردند.


سقاء اضافه کرد: سال گذشته فعالان کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» در کشور رتبه دوم را کسب کردند که از شور و نشاط اعضای کانون های مساجد برای مشارکت در این رویداد ملی قدردانی می کنم.


وی ادامه داد: شروع ثبت برنامه ها و فعالیت ها در طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس سال جاری تا 22 بهمن ماه در حال اجرا بود و 18 اسفند نیز کانون های مساجد برتر کشور معرفی خواهند شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تمامی فعالیت های سال جاری در سامانه بچه های مسجد از سوی فعالان کانون های مساجد ثبت شده که امیدواریم بتوانیم رتبه های برتر در بین کانون های مساجد را کسب کنیم.


سقاء در پایان بیان کرد: ویژه برنامه سالروز تاسیس کانون های مساجد در 18 اسفند ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان برگزار خواهد شد.