کانون عفت مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام هادی (ع) را برگزار کرد
کانون عفت مراسم عزاداري به مناسبت شهادت امام هادي (ع) را برگزار کرد

کانون عفت مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام هادی (ع) را برگزار کرد

شيرپور گفت: با توجه به شرايط کرونايي، مراسم عزاداري شهادت امام هادي (ع) با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي، به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري عفت برگزار شد.
شناسه خبر : 25152 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل «فاطمه شیرپور» گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مراسم عزاداری شهادت امام هادی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، به همت اعضای کانون فرهنگی هنری عفت برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: تبیین شخصیت و سبک زندگی آن حضرت از مطالبی که توسط امام جماعت مسجد در این مراسم بیان شد و سینه زنی و عزاداری در مدح آن حضرت از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.


وی ادامه داد: پرهیز از تفرقه و انتقال مفاهیم دینی از مهمترین الگوهای راهبردی امام هادی است که در زمان خود به انسجام باورها و اندیشه ها انجامید و این رویکرد باید امروز نیز در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد.


شیرپور تاکید کرد: برای کاهش انحرافات و فتنه های دشمنان باید زمینه ترویج معارف اهل بیت (ع) را گسترش دهیم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: جهت مقابله با حربه های دشمنان اسلام و انقلاب برای تفرقه انداختن، باید مراقب بود.


شیرپور اظهار داشت: از نشانه های درایت و بزرگ منشی امام هادی(ع) این بود که یاران خود را به روش های اعتدالی دعوت می کرد و با مخالفان هم ارتباط داشت.