برگزاری محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر شهرستان نیر
برگزاري محفل انس با قرآن در ايام دهه فجر شهرستان نير

برگزاری محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر شهرستان نیر

داداش زاده گفت: به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي نير، برنامه محفل انس با قرآن همزمان با دهه مبارکه فجر در مسجد جامع برگزار شد.
شناسه خبر : 24166 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مهدی داداش زاده» گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیر، برنامه محفل انس با قرآن همزمان با دهه مبارکه فجر در مسجد جامع با حضور علاقمندان برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: جهت آشنایی بیش از پیش نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی، می توان با اجرای چنین برنامه های قرآنی، گام های مؤثری برداشت.


وی اعلام داشت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


داداش زاده بیان کرد: از برکت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی، نشان از تبعیت از خط امام و رهبری است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر اظهار داشت: توطئه های دشمنان همیشه برای برهم زدن صفوف انقلابی ملت ایران بوده که ملت ایران با هوشیاری تمام، اجازه چنین حرکتی به آنها نخواهد داد.


وی افزود: فعالیت های این کانون طی سال جاری را برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.