کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی را برپا کرد
کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي، نمايشگاه کتاب انقلاب اسلامي را برپا کرد

کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی را برپا کرد

قهرماني گفت: کانون فرهنگي هنري امام خامنه اي، به مناسبت ايام دهه مبارکه فجر و اجراي طرح «شنبه هاي کتاب» نمايشگاه کتاب انقلاب اسلامي را براي علاقمندان برپا کرد.
شناسه خبر : 24092 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نظام قهرمانی» گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر و در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب» کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی را برای علاقمندان برپا کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای تصریح کرد: با در اختیار گذاشتن کتب مختلف در بین نوجوانان و جوانان می توان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام مؤثری برداشت.


وی اعلام داشت: این کتب با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در معرض نمایش علاقمندان و اعضای کانون در حوزه کتاب در محل مسجد آیت الله طالقانی گذاشته شد.


قهرمانی اظهار داشت: این کانون با توجه به این تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تصمیم به برپایی این نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی را گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونایی، طرح شنبه های کتاب توسط کانون هر هفته از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود و علاقمندان زیادی از این طرح استفاده می کنند.


وی افزود: یکی از مهمترین آیتم های رواق کتاب در شبستان فرهنگ طرح ملی «ایران قوی» طرح شنبه های کتاب است که با قوت بسیار خوبی در این کانون عملیاتی می شود.


قهرمانی خاطر نشان کرد: سایر برنامه های مختلف این کانون نیز برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.