رابطان منتخب فهمای اردبیل مشخص شدند
رابطان منتخب فهماي اردبيل مشخص شدند

رابطان منتخب فهمای اردبیل مشخص شدند

سقاء گفت: در چهارمين مرحله قرعه کشي از معرفي برگزيدگان کانون ها و رابطان کشور، منتخبين برتر فهماي اردبيل نيز مشخص شدند.
شناسه خبر : 24047 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: در چهارمین مرحله قرعه کشی از معرفی برگزيدگان کانون ها و رابطان کشور، منتخبین برتر فهمای اردبیل نیز مشخص شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: جهت ترغیب و تشویق فعالان کانون های مساجد برای مشارکت در روند طرح ملی ایران قوی، این کار فرهنگی صورت گرفت.


این مقام مسئول یادآور شد: طبق این قرعه کشی کانون های فرهنگی هنری امام سجاد (ع) به مدیرمسئولی پیمان بهزاد از شهرستان بیله سوار و حضرت ابوالفضل (ع) به مدیر مسئولی احمد آقایی از شهرستان اردبیل جزو کانون که بالای 5 هزار امتیاز دارند و از آنها تقدیر خواهد شد.


سقاء خاطر نشان کرد: در رابطان منتخب نیز کانون های فرهنگی هنری فاطمیون به مدیر مسئولی نواب فولادی جدا، به سوی ظهور به مدیر مسئولی عاصم قبادی پرمهر، شهدای قره قاسملو به مدیر مسئولی علی پیران و حضرت مهدی (عج) به مدیر مسئول ولی الله ایمانی از آنها برای مشارکت بیشتر در این طرح ملی تقدیر خواهد شد.


وی اذعان داشت: سهم کانون های مساجد استان اردبیل در رقابت طرح ملی «ایران قوی» کشور، بیش از 584 باب کانون فرهنگی هنری مساجد می باشد که فعالیت خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از ابتدای شروع این طرح 30 رابط فهمای استان اردبیل در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت و مشارکت دارند و طبق آمار نیز طی هفته جاری کانون های مساجد شهرستان های سرعین، بیله سوار و خلخال پیشتاز در ثبت فعالیت هستند.


سقاء بیان کرد: در طرح ملی «ایران قوی» 3 شبستان فرهنگ، هنر و فناوری که زیر مجموعه آن شامل 12 رواق کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش است و باید فعالیت های کانون ها در این حوزه ها ثبت شود.


وی اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و توانمندی سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی طرح ریزی و اجرا می شود.