ایام الله دهه مبارکه فجر فرصتی برای انجام برنامه های مختلف فرهنگی فراهم کرده است
ايام الله دهه مبارکه فجر فرصتي براي انجام برنامه هاي مختلف فرهنگي فراهم کرده است

ایام الله دهه مبارکه فجر فرصتی برای انجام برنامه های مختلف فرهنگی فراهم کرده است

داداش زاده گفت: همزمان با آغاز ايام الله دهه مبارکه فجر، فرصتي براي کانون فرهنگي هنري المهدي(عج) شهر آبي بيگلو فراهم شده که بتوانيم برنامه هاي مختلف فرهنگي از جمله قرآني و ورزشي اجرا کنيم.
شناسه خبر : 23850 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرهاد داداش زاده» گفت: همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر، فرصتی برای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو فراهم شده که بتوانیم برنامه های مختلف فرهنگی از جمله قرآنی و ورزشی اجرا کنیم.


مدیر مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه محفل انس با قرآن کریم و دعای پرفیض کمیل در مسجد از جمله برنامه های معنوی این کانون می باشد.


وی اظهار داشت: از برنامه های ورزشی هم یک دوره مسابقه دارت برای علاقمندان اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) به همین مناسبت برگزار شد.


داداش زاده افزود: جهت تشویق علاقمندان و شرکت کنندگان در مسابقه، جوایزی به نفرات اول تا سوم این مسابقه از طرف کانون اهدا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) بیان کرد: با اجرای برنامه های معنوی مختلف برای نوجوانان و جوانان در یوم الله دهه فجر، فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا است.


داداش زاده یادآور شد: لازم به یادآوری است که فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.