22 بهمن؛ آخرین فرصت ارسال آثار به رواق ترنج در سامانه بچه‌های مسجد
22 بهمن؛ آخرين فرصت ارسال آثار به رواق ترنج در سامانه بچه‌هاي مسجد

22 بهمن؛ آخرین فرصت ارسال آثار به رواق ترنج در سامانه بچه‌های مسجد

سقاء گفت: هنرمندان براي ارسال آثار هنري تجسمي خود تا 22 بهمن فرصت دارند که به رواق ترنج طرح ملي «ايران قوي» در ۷ رشته کاريکاتور، نقاشي، خوشنويسي، گرافيک رايانه اي، طراحي دستي عکاسي و صنايع دستي ارسال کنند.
شناسه خبر : 23555 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» در وبینار توجیهی کارشناسان فرهنگی کانون های مساجد کشور گفت: اردبیل به عنوان دبیرخانه معین رواق ترنج طرح ملی «ایران قوی» از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور معرفی شده است و امیدواریم به عنوان اولین سال برگزاری این جشنواره گام های موثری در این راستا برداریم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هنرمندان برای ارسال آثار هنری تجسمی خود تا 22 بهمن فرصت دارند که به رواق ترنج طرح ملی «ایران قوی» در ۷ رشته کاریکاتور، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک رایانه ای، طراحی دستی عکاسی و صنایع دستی ارسال کنند که تا کنون 2223 اثر هنری تجسمی کشور ارسال شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ستاد، تشکیل بانک اطلاعات از آثار دریافت شده هنرمندان می باشد.


سقاء اظهار داشت: برای تشویق و ترغیب هنرمندان جهت مشارکت در رواق ترنج، برنامه های آموزش از راه دور در سال آینده مورد پیش بینی قرار گرفته است.


وی خاطر نشان کرد: هنرمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار هنرهای تجسمی خود می توانند با عضویت در کانون فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir  در بخش ایران قوی، شبستان هنر، رواق ترنج اقدام کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: هنرمندان منتخب این طرح 18 اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد مشخص، معرفی و تجلیل خواهند شد.


سقاء بیان کرد: علاقمندان و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور جهت مشارکت در این رویداد ملی که سهم بسزایی در خلق آثار دینی و مذهبی دارند دعوت می شود با حضور خود رونق بیشتری به این رویداد ملی ببخشند.