کمک مؤمنانه در کانون فرهنگی هنری گلشن رضا(ع) همچنان ادامه دارد
کمک مؤمنانه در کانون فرهنگي هنري گلشن رضا(ع) همچنان ادامه دارد

کمک مؤمنانه در کانون فرهنگی هنری گلشن رضا(ع) همچنان ادامه دارد

حسين زاده گفت: همچنان در کانون فرهنگي هنري گلشن رضا(ع) توزيع بسته هاي معيشتي با حمايت خيرين و اعضاي کانون جهت حمايت از خانواده هاي محروم و آسيب ديده از بيماري کرونا صورت مي گيرد.
شناسه خبر : 23516 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرحناز حسین زاده» گفت: در کنار کار خیرخواهانه و خداپسندانه، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: خیرین و اعضای کانون در هفته گذشته تعداد 50 بسته معیشتی در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.


وی اعلام داشت: بسته های معیشتی که توزیع شد شامل گوشت مرغ، سویا، نمک، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، ماکارونی و حبوبات بود.


حسین زاده افزود: در کنار کار خداپسندانه این کانون، دوره آموزشی سبک زندگی و معارف فاطمی با حضور بانوان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل کانون برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) عنوان کرد:
حسین زاده یادآور شد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، در این روزهای سخت کرونایی باید از قشر محروم و نیازمند حمایت کنیم.


وی تاکید کرد: این برنامه های خداپسندانه در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم جزو کانون های موفق در این طرح ملی باشیم.