برگزاری نمایشگاه مجازی از تولیدات صنایع دستی کانون انتظار سبز
برگزاري نمايشگاه مجازي از توليدات صنايع دستي کانون انتظار سبز

برگزاری نمایشگاه مجازی از تولیدات صنایع دستی کانون انتظار سبز

چراغي گفت: صنايع دستي توليد شده از سوي اعضاي کانون انتظار سبز، در قالب نمايشگاهي در سطح فضاي مجازي بارگذاي شد تا از اين رهگذر از هنرمندان مسجدي حمايت شود.
شناسه خبر : 23449 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فراندخت چراغی» گفت: صنایع دستی و هنری تولید شده توسط اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار سبز در بستر فضای مجازی به نمایش گذاشته شد تا از فروش و معرفی محصولات تولیدی بتوان از هنرمندان مسجدی حمایت کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز تصریح کرد: از جمله آثار تولیدی هنرمندان این کانون چرم دوزی و آثار هنری نیز در رشته نقاشی در تکنیک های مختلف می باشد که توسط خواهران هنرمند بدست می آید.


وی ادامه داد: جهت جذب هنرمندان جدید و علاقمند در رشته های مختلف، کارگاه های آموزشی متنوعی در کانون برگزار شده است.


چراغی خاطر نشان کرد: با مشارکت اعضای این کانون، فرش بافی بانوان از دیگر برنامه های اشتغالزایی جهت ترویج اقتصاد مقاومتی می باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز افزود: با تلاش و همت می توان به اشتغال و کارآفرینی حرفه ای خانگی پرداخته و از این طریق به سود خوبی دست پیدا کرد.


چراغی اعلام داشت: تولیدات داخلی می تواند برای ترویج اقتصاد مقاومتی که یکی از مهمترین اهداف مقام معظم رهبری هم هست برای اشتغالزایی مؤثر باشد.