توزیع بسته های گوشت مرغ به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء
توزيع بسته هاي گوشت مرغ به همت کانون فرهنگي هنري خاتم الاوصياء

توزیع بسته های گوشت مرغ به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء

فيض اللهي گفت: تعداد 25 بسته گوشت مرغ در قالب کمک مؤمنانه به همت خيرين و فعالان کانون فرهنگي هنري خاتم الاوصياء شهرستان پارس آباد به خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع شد.
شناسه خبر : 23056 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل،  «میر حمزه فیض اللهی» گفت: به مناسبت ایام فاطمیه(س) تعداد 25 بسته گوشت مرغ در قالب کمک مؤمنانه به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء شهرستان پارس آباد به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء تصریح کرد: باتوجه به شرایط کنونی تحریم و وجود بیماری کرونا، در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده، خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء این حرکت خداپسندانه را انجام دادند.


وی ادامه داد: برای چندمین بار هست که کمک مؤمنانه در بین خانواده های آسیب دیده توزیع می شود و این کار خیر با حمایت خیرین همچنان ادامه دارد.


فیض اللهی اذعان داشت: برنامه ها و فعالیت های مؤمنانه و خداپسندانه این کانون در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» سامانه بچه های مسجد ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم قدم های استواری در این راستا برداریم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء بیان کرد: با شعار «ما می توانیم» همچنان برای کمک به نیازمندان برای شکست تحریم های دشمنان و مبارزه با بیماری کرونا ادامه دارد.