طرح ملی ایران قوی را باید هدفمند پیش برد
طرح ملي ايران قوي را بايد هدفمند پيش برد

طرح ملی ایران قوی را باید هدفمند پیش برد

سقاء گفت: به همت گروه‌هاي جهادي و فعالان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد طرح ملي ايران قوي را بايد با برنامه ريزي دقيق و هدفمند پيش برد.
شناسه خبر : 22987 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: به همت گروه های جهادی و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و با هدف شناسایی و توانمندسازی استعدادهای نوجوانان و جوانان مسجدی، می توان طرح ملی ایران قوی را با برنامه ریزی دقیق و هدفمند اجرا کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حرکت ها و فعالیت های جهادی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که طرح ملی ایران قوی را تقویت می کند.


این مقام مسئول افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هم اکنون برنامه های خود را در محورهای مقاومت و عزت ایران اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت (ع)، پیشرفت و امید به آینده و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی در سامانه بچه های مسجد مورد انعکاس قرار می دهد.


سقاء اظهار داشت: معرفی کانون های برتر و فعال همزمان با 22 بهمن ماه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود و تجلیل و تقدیر هم همزمان با 18 اسفند ماه سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صورت می گیرد.


وی اضافه کرد: طرح ملی ایران قوی در 3 شبستان فرهنگ، هنر و فناوری که زیر مجموعه آن شامل 12 رواق کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش می شود و باید فعالیت های کانون ها در این حوزه ها ثبت شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: باتوجه به اینکه استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» در سال گذشته مقام دوم کشور را کسب کرده بود که این مهم با همکاری و همدلی فعالان کانون های مساجد استان محقق شد و امسال نیز تلاش می کنیم جایگاه برتر کشور را کسب کنیم.


سقاء ادامه داد: هم اکنون نیز از لحاظ آماری استان اردبیل پیشتاز است و تلاش خواهیم کرد تا این جایگاه را در کشور حفظ کنیم.