کارگاه هم اندیشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد
کارگاه هم انديشي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي برگزار شد
به همت کانون شهدای روستای قره قاسملو؛

کارگاه هم اندیشی کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد

پيران گفت: با حضور اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي قره قاسملو و اهالي روستا کارگاه هم انديشي کاهش آسيب هاي اجتماعي با محوريت «طلاق» برگزار شد.
شناسه خبر : 22254 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، علی پیران گفت: با حضور اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو و اهالی روستا کارگاه هم اندیشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو تصریح کرد: سخنران این کارگاه حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه از شهرستان بیله سوار بود.


وی ادامه داد: مباحث جدید مهارت های زندگی و آداب و اخلاق اجتماعی، ارائه الگوهای مختلف سبک زندگی اسلامی، ایجاد برقراری روابط پایدار در زوج های جوان و نحوه تعامل با همسر و آداب اجتماعی از مباحث آموزشی این کارگاه بود.


پیران عنوان کرد: این کارگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو افزود: به پیشنهاد کارگروه پیشگیری از طلاق شهرستان بیله سوار در مناطق شهری و روستایی این کارگاه برگزار شد.


پیران تاکید کرد: این کارگاه به صورت حضوری برگزار شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره رعایت شد.


وی اعلام داشت: برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.