تجلیل از مدافعان سلامت درمانگاه شهر کلور به همت کانون بعثت
تجليل از مدافعان سلامت درمانگاه شهر کلور به همت کانون بعثت

تجلیل از مدافعان سلامت درمانگاه شهر کلور به همت کانون بعثت

قريشي با حضور در درمانگاه شهر کلور به صورت محدود و با فاصله گذاري اجتماعي و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي از مدافعان سلامت تجليل کرد.
شناسه خبر : 21959 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید مرضیه قریشی» گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری بعثت به صورت خودجوش در درمانگاه شهر کلور و به صورت محدود حضور یافته و از پرسنل و مدافعان سلامت آن درمانگاه تجلیل کردند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: در طی جلسه ای با دکتر یاوری رئیس درمانگاه شهر کلور، از خدمات ارزشمند که در کنترل بیماری ویروس کرونا داشته اند تقدیر شد.


وی اعلام داشت: مدافعان سلامت به عنوان خط مقدم از ابتدای شیوع بیماری کرونا مبارزه با این بیماری خطرناک حضور فعال داشته اند و بسیاری از این عزیزان را در کشور از دست داده ایم که این شهدا به تاسی از شهدای دفاع مقدس جان خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب فدا کردند.


قریشی یادآور شد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی این دیدار صورت گرفت و تاکنون بازتاب خوب این طرح در سطح جامعه به خوبی مشهود است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: این تجلیل و تقدیر بخش بسیار کوچکی برای حفظ روحیه مقاومت و مبارزه با بیماری کرونا است که امیدواریم این وظیفه فرهنگی را خوبی انجام داده باشیم.