کمک مؤمنانه به همت کانون شهدای کوثر توزیع شد
کمک مؤمنانه به همت کانون شهداي کوثر توزيع شد

کمک مؤمنانه به همت کانون شهدای کوثر توزیع شد

سليمي گفت: به همت خيرين و مشارکت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري شهداي کوثر، بسته هاي معيشتي، لوازم جهيزيه و 8 دستگاه تبلت براي دانش آموزان نيازمند و خانواده هاي آسيب ديده توزيع شد.
شناسه خبر : 21917 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «زلفعلی سلیمی» گفت: به همت خیرین و مشارکت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر، بسته های معیشتی، لوازم جهیزیه و 8 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و خانواده های آسیب دیده و محروم توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر تصریح کرد: بسته های معیشتی که در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت شامل گوشت مرغ و کیسه برنج 10 کیلویی بود.


وی یادآور شد: در کنار این بسته های معیشتی، لوازم جهیزیه برای نوعروسان هم تهیه و در اختیار این خانواده های نیازمند ارائه شد.


سلیمی اضافه کرد: برای دانش آموزان نیازمند هم 8 دستگاه تبلت جهت استفاده در فضای مجازی تحویل داده شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر عنوان کرد: این امر خداپسندانه و کار خیر در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده و موجب حمایت از خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده انجام گرفت.


سلیمی افزود: برای مبارزه با این روزهای سخت بیماری کرونا میتوان با همت و همیاری خیرین و خادمان فرهنگی شکست داده و باعث افزایش فرهنگ جامعه در گسترش احسان و نیکوکاری شد.