بسته‌های معیشتی به همت کانون نور هدایت بین خانواده های نیازمند توزیع شد
بسته‌هاي معيشتي به همت کانون نور هدايت بين خانواده هاي نيازمند توزيع شد

بسته‌های معیشتی به همت کانون نور هدایت بین خانواده های نیازمند توزیع شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري نور هدايت گفت: بسته هاي معيشتي در قالب کمک هاي مؤمنانه به تعداد 30 بسته توسط اعضاي کانون آماده و در بين نيازمندان محله توزيع شد.
شناسه خبر : 21265 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «زینب بهروزی» گفت: بسته های معیشتی با مشارکت خیرین و حمایت اعضای کانون فرهنگی هنری نورهدایت، به تعداد 30 بسته تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان شهر بیله سوار توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور هدایت تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل یک بسته نان، برنج، گوشت مرغ و 2 کیلو میوه بود که در اختیار افراد بی بضاعت قرار گرفت.


وی اظهار داشت: کمک مومنانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) توزیع شد که پیش از آن برای ریشه کن شدن بیماری کرونا دعای فرج امام زمان(عج) قرائت شد و با ذکر «یا مهدی ادرکنی» در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.


بهروزی افزود: برای ادامه دار شدن این جهاد فرهنگی تلاش خواهیم کرد و از خانواده های آسیب دیده و نیازمند باید حمایت شود تا تحریم های دشمنان بیشتر از این به اقشار کم درآمد آسیب نزند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور هدایت ادامه داد: فعالان این کانون منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را هدف برنامه ها خود قرار دادند و برای عملیاتی شدن این فرمایشات گام برداشتند.


بهروزی بیان کرد: اقدام های عملی این کانون در راستای طرح ملی «ایران قوی» نیز پیگیری می شود و تلاش خواهیم که برنامه های فرهنگی، هنری و نوآوری های خود را در پروفایل این کانون بارگذاری کنیم.


وی افزود: طرح ملی «ایران قوی» فرصت دیده شدن برنامه های کانون های مساجد را فراهم کرده و زیرساخت مهمی برای مشارکت در برنامه های فرهنگی، هنری و نوآوری است.