بسته های معیشتی به همت کانون شهید چمران توزیع شد
بسته هاي معيشتي به همت کانون شهيد چمران توزيع شد

بسته های معیشتی به همت کانون شهید چمران توزیع شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهيد چمران گفت: به همت اعضاي کانون و کمک هاي مؤمنانه خيرين و اهالي محله، بسته هاي معيشتي براي خانواده هاي آسيب ديده و نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 20788 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «محمد رزمجو» گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید چمران اردبیل و کمک های مؤمنانه خیرین و اهالی محله، بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده و نیازمند توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: از اقلام توزیعی در بین دانش آموزان نیازمند اهدایی 10 جفت کفش بود که به همت خیرین تهیه و موجب خوشحالی خانواده های این دانش آموزان شد.


وی ادامه داد: بسته های معیشتی که توزیع شد شامل روغن مایع، نخود، لوبیا، جو، شکر، ماکارونی، چای، نمک، کشمش و سویا بود.


رزمجو عنوان کرد: ما باید در روزهای سخت و طاقت فرسای بیماری در کنار خانواده های بی بضاعت و نیازمند باشیم تا بخشی از مشکلات آنها را در این ایام کاهش دهیم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: از دیگر اقلام اهدایی خیرین تهیه 8 کیلو گوشت گرم است که به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های بی بضاعت شناسایی شده قرار گرفت.


رزمجو خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان نیازمند مناطق حاشیه شهر اردبیل نیز بسته های پاستوریزه شیر تهیه می شود که جهت جلوگیری از سوتغذیه این کودکان در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.


وی یادآور شد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های معیشتی در اختیار خانواده های شناسایی شده آسیب دیده از کرونا قرار گرفت و همچنان این جهاد همدلی ادامه دارد.