کانون جوانان بنی هاشم مسابقه عکاسی و نقاشی «سردار مقاومت» را برگزار می‌کند
کانون جوانان بني هاشم مسابقه عکاسي و نقاشي «سردار مقاومت» را برگزار مي‌کند

کانون جوانان بنی هاشم مسابقه عکاسی و نقاشی «سردار مقاومت» را برگزار می‌کند

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري جوانان بني هاشم گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سليماني، مسابقه عکاسي و نقاشي با عنوان «سردار مقاومت» برگزار مي شود.
شناسه خبر : 20354 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «آرمان هاشمی» گفت: کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم، مسابقه عکاسی و نقاشی با عنوان «سردار مقاومت» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار می کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم تصریح کرد: موضوع این مسابقه در مورد تصویری از سردار حاج قاسم و رشادت های این سردار مقاومت است که علاقمندان و کودکان و نوجوانان کانون می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


وی اعلام داشت:  علاقمندان می توانند آثار خود را تا 30 آذر ماه سال جاری از طریق تلگرام به نشانی  ya_moola_ali110@ ارسال کرده و یا در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۹۹۱۱۸۶۵۴۸۶ تماس حاصل کنند.


هاشمی خاطر نشان کرد: در هر رشته به دو نفر از منتخبین، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم افزود: با اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی می توان ایثار و رشادت های شهدا را به نوجوانان و جوانان نشان داد تا بتوانند راه شهدا را ادامه دهند.


هاشمی یادآور شد: به عنوان سربازان خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی باید در معرفی شهدا به ویژه سردار دلها اقدام های مختلف انجام دهیم و تا می توانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.


وی در ادامه افزود: سردار سلیمانی یک الگوی ماندگار برای نوجوانان و جوانان مسجدی است.