محفل انس با نهج البلاغه در کانون امام علی(ع) برگزار شد
محفل انس با نهج البلاغه در کانون امام علي(ع) برگزار شد

محفل انس با نهج البلاغه در کانون امام علی(ع) برگزار شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري امام علي (ع) مشگين شهر گفت: محفل انس با نهج البلاغه به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري امام علي(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 20310 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مجتبی ولی زاده» گفت: محفل انس با نهج البلاغه به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان مشگین شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مشگین شهر تصریح کرد: این محفل با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان مسجدی با کلام حضرت امیر المومنین (ع) و خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت بود.


وی تاکید کرد: نهج البلاغه نیز یکی از کتب ارزشمند برای مسلمانان است که می تواند انسان را به راه راست هدایت و راهنمایی کند و از آن نباید غافل باشیم.


ولی زاده اذعان داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) افزود: مشارکت در برنامه های طرح «ایران قوی» از جمله فعالیت های این کانون ها خواهد بود.