برگزاری مسابقه شطرنج در کانون فرهنگی هنری المهدی(عج)
برگزاري مسابقه شطرنج در کانون فرهنگي هنري المهدي(عج)
همزمان با آغاز هفته بسیج اجرا شد؛

برگزاری مسابقه شطرنج در کانون فرهنگی هنری المهدی(عج)

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري المهدي (عج) گفت: با آغاز هفته بسيج، مسابقات ورزشي از جمله شطرنج ويژه اعضاي کانون فرهنگي هنري المهدي (عج) با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.
شناسه خبر : 20048 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرهاد داداش زاده» گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، مسابقات ورزشی بویژه شطرنج برای اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) برگزار شد که علاقمندان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در این مسابقه به رقابت پرداختند.


وی تصریح کرد: در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، متاسفانه بسیاری از برنامه های فرهنگی و ورزشی این کانون لغو گردید اما برخی از آنها به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی از جمله مسابقه های فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) اذعان داشت: تمامی این فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری که برگزار می شود در راستای اجرای طرح «ایران قوی» است که در پورتال کانون در سامانه بچه مسجد ثبت خواهد شد.


داداش زاده افزود: هم اکنون تمامی فعالیت ها و برنامه های اجرا شده این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت گردیده و علاقمندان می توانند از این اطلاعات فرهنگی بهره مند شوند.


وی اظهار داشت: در پایان مسابقه شطرنج، جهت تشویق علاقمندان به برنامه ورزشی، جوایزی به برندگان اهدا شد.