تکریم از خانواده شهدا به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) اردبیل
تکريم از خانواده شهدا به همت کانون فرهنگي هنري حضرت خديجه(س) اردبيل

تکریم از خانواده شهدا به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) اردبیل

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري حضرت خديجه (س) شهر هشتجين گفت: به همت اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري حضرت خديجه (س) از خانواده شهيد عشقعلي عبدي تکريم شد.
شناسه خبر : 19703 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «شورانگیز نوروزی» گفت: در قالب «سه شنبه های تکریم» اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) از خانواده شهید عشقعلی عبدی تکریم کردند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) اذعان داشت: با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


وی ادامه داد: در این دیدار فرماندهان بسیج و سپاه نیز همراه فعالان اعضای کانون شرکت داشتند و از صبر و شکیبایی پدر و مادر این شهید والامقام تقدیر و تجلیل شد.


نوروزی تصریح کرد: استقامت و صبر و بردباری را باید از خانواده معظم شهدا درس گرفت چرا که آنها با تربیت چنین نسل غیرتمند و باعزت توانستند کشورمان را از دست دشمنان اسلام و انقلاب نجات دهند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هر چقدر حرف بزنیم باز نتوانستیم دین خود را در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادا کنیم و باید نسل امروز را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم.


نوروزی افزود: مهمترین اولویت برنامه های فرهنگی باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نگاه ویژه به ترویج ارزش های دفاع مقدس در بین نوجوانان و جوانان کشورمان باشد.


وی در پایان اظهار داشت: با اعلام جنگ نرم توسط دشمنان اسلام، نشان داد که جنگ تهاجمی را باخته اند و می خواهند در جنگ تهاجم فرهنگی به مقابله با ارزش های اسلامی به پا خیزند.