نشست ادبی «رحمت للعالمین» با حضور شاعران آیینی برگزار شد
نشست ادبي «رحمت للعالمين» با حضور شاعران آييني برگزار شد
همزمان با هفته وحدت؛

نشست ادبی «رحمت للعالمین» با حضور شاعران آیینی برگزار شد

نشست ادبي «رحمت للعالمين» همزمان با هفته وحدت و ميلاد با سعادت پيامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع)، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني با حضور شاعران آئيني برگزار شد.
شناسه خبر : 18684 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، مراسم ادبی «رحمت للعالمین» همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با حضور شاعران آئینی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رحمانیه پیرمادر برگزار شد.


در این محفل معنوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ضمن تبریک هفته وحدت، به اهمیت مسجد و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از طریق ظرفیت مسجد اشاره کرد.


نادر سقاء گفت: پیامبر اکرم(ص) به جهت اینکه تمام امورات خود را در مسجد انجام می داد تا ارزش مسجد را نشان دهد و مسجد قبا نیز بخاطر این امر مهم بود.


در ادامه، محکومیت سخنان رئیس جمهور فرانسه در اهانت و هتک حرمت به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) نیز از دیگر بخش های این مراسم ادبی بود.


این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.


استاد هادی اردبیلی، استاد بختیاری، استاد نظری بقا، احمدی، امانی مجد،. اطهرنیاری و نیکفال به شعرخوانی در مدح حضرت محمد(ص) و هفته وحدت پرداختند.


استقبال عمومی و حضور فعالان کانون های مساجد در این محفل ادبی بسیار خوب بود.