از 50 باب کانون فرهنگی هنری مساجد فعال در مرحله اول تجلیل می‌شوند
از 50 باب کانون فرهنگي هنري مساجد فعال در مرحله اول تجليل مي‌شوند
به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

از 50 باب کانون فرهنگی هنری مساجد فعال در مرحله اول تجلیل می‌شوند

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان اردبيل گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان که در هفته دفاع مقدس فعال بودند به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد هفته دفاع مقدس با مشارکت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان تجليل مي‌شوند.
شناسه خبر : 17058 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل که در هفته دفاع مقدس فعال بودند به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تجلیل می شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در مرحله اول 50 باب کانون فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده اند که به صورت حضوری و مجازی از زحمات و خدمات فرهنگی و هنری آنها در برپایی ویژه برنامه هایی به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تقدیر و تجلیل خواهد شد.


این مقام مسئول افزود: پس از بررسی عملکرد برنامه ها و فعالیت های سایر کانون ها نیز در مراسم های مختلف مورد تجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.


سقاء خاطر نشان کرد: هدف از این برنامه تکریم و سپاس از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فعالان کانون های مساجد در راستای برنامه ریزی، تدابیر و همکاری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است.


وی یادآور شد: تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه های مختلف قرآنی، بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، معرفی کتب دفاع مقدس، برگزاری طرح سه شنبه های تکریم، توزیع کمک های مومنانه، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، تهیه محصولات فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس و شهدا، شرکت در مسابقه های فرهنگی و هنری از جمله طرح ملی «روح مقاومت» و مطالب محتوای با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه های شاخص انجام شده به همت کانون های مساجد استان است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اذعان داشت: در برنامه های حضوری رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از جمله اولویت ها خواهد بود.


سقاء بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه های فرهنگی و هنری بتوانیم دین خود را به شهدا در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی انجام داده باشیم.