برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسئله حجاب» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل
برگزاري مسابقه کتاب‌خواني «مسئله حجاب» در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اردبيل

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مسئله حجاب» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: مسابقه کتابخواني «مسئله حجاب» از کتاب شهيد متفکر مرتضي مطهري همزمان با هفته حجاب و عفاف برگزار مي شود.
شناسه خبر : 13241 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» با اشاره به برنامه‌‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در هفته عفاف و حجاب گفت: این برنامه ها با  مشارکت فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی و با محور انتشار مطالب و محتوای تولیدی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» از کتاب استاد شهید متفکر مرتضی مطهری همزمان با هفته حجاب و عفاف برای فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند جهت دریافت کتاب مسابقه و سئوالات به سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نشانی www.ardebil.farhang.gvo.ir و یا کانال فرهنگبانان مساجد در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/farhangbananmasajed مراجعه کنند.

 

سقا تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند پاسخ صحیح سئوالات را تا 30 تیرماه به صورت پیامک به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.


وی ادامه داد: این مسابقه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل و موسسه «نغمه امید سروش» برگزار می شود.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از مباحث خود اظهار کرد: برنامه های حضوری هفته حجاب و عفاف به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است و امید است برنامه های فرهنگی را از طریق شبکه های مجازی اجرا کنیم.

 

وی افزود: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی بسیار ارزنده و سازنده است و باید برنامه های فرهنگی در تبلیغ معارف دینی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف را در شبکه های اجتماعی افزایش دهیم.