فضای مجازی باید بستر ترویج معارف اسلامی باشد
فضاي مجازي بايد بستر ترويج معارف اسلامي باشد

فضای مجازی باید بستر ترویج معارف اسلامی باشد

محسن زاده گفت: معرفي ظرفيت و جايگاه والاي دهه کرامت مي تواند مانع سردرگمي فرهنگي در سبک زندگي اسلامي در بين نوجوانان و جوانان امروزي شود.
شناسه خبر : 12336 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل،«معصومه محسن زاده» گفت: امروز جوانان و نوجوانان نیازمند معرفی الگوهای مناسب سبک زندگی هستند و می توان با معرفی فضائیل و الگوهای رفتاری ائمه معصومین (علیهم السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام) این قشر آینده ساز کشور را به سمت الگوهای مبتنی بر رفتارهای اسلامی سوق داد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت زینب (سلام الله علیها) تصریح کرد: معرفی ظرفیت و جایگاه والای دهه کرامت می تواند مانع سردرگمی فرهنگی در سبک زندگی اسلامی در بین نوجوانان و جوانان امروزی شود.


وی اعلام داشت: آنچه دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی پیگیر هستند سست کردن بنیان خانواده و تزلزل در بین اعضای خانواده است که دهه کرامت می توانند مانع و سد عظیمی در برابر این توطئه و خدعه مذبوحانه دشمنان باشد.


محسن زاده بیان کرد: آنچه در معرفی الگوهای سبک زندگی دنیای غرب برای نوجوانان و جوانان دیده می شود سراسر مادی گرایی و زندگی سطحی برای گذران عمر است اما در مکتب اسلام این رویکرد کاملا متفاوت و توجه به معنویت است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت زینب (سلام الله علیها) افزود: بستر فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد نیز مبتنی بر ارائه الگوهای مناسب دینی برای نوجوانان و جوانان است و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله این برنامه ها است که باید از ظرفیت های دهه کرامت در این امر مهم استفاده کرد.


این مقام مسئول یادآور شد: عدم آشنایی و معرفی ویژگی های اخلاقی و رفتار ائمه اطهار (علیهم السلام) برای نوجوانان و جوانان زمینه نفوذ فرهنگی دشمنان را در کشور فراهم کرده و باید نسبت به تغییر الگوهای رفتاری در جامعه تلاش ویژه ای صورت گیرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت زینب (سلام الله علیها) عنوان کرد: فضای مجازی باید بستر ترویج معارف اسلامی باشد تا زمینه نابودی مروجان مظاهر فساد در این فضا فراهم شود.