فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شوند
فعاليت‌هاي کانون‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد ثبت مي‌شوند

فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شوند

سقاء گفت: انواع فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي، ديني، قرآني و هنري کانون هاي مساجد استان در سال جاري در سامانه بچه هاي مسجد رويداد ملي «فهما» ثبت خواهد شد که برنامه ها به دليل جلوگيري از شيوع بيماري کرونا، بصورت مجازي خواهد بود.
شناسه خبر : 11661 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، نادر سقاء گفت: انواع فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، قرآنی و هنری کانون های مساجد استان در سال جاری در سامانه بچه های مسجد رویداد ملی «فهما» ثبت خواهد شد که برنامه ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی خواهد بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: تکمیل پروفایل مدیران و شورای مرکزی کانون ها از مهمترین محورهای گام اول برای مشارکت در رویداد ملی «فهما» در سال جاری است.


وی افزود: سال گذشته کانون فرهنگی هنری شهید علایی تخصصی کتابخانه ای از روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار به عنوان منتخب رتبه برتر در اولین رویداد ملی «فهما» معرفی شد.


سقاء خاطر نشان کرد: البته 3 کانون نیز در رتبه شایسته تقدیر و 2 کانون نیز رتبه های شایسته و 52 کانون نیز رتبه قابل تقدیر در این رویداد ملی را کسب کرده اند.


این مقام مسئول اضافه کرد: بزودی دستور العمل دومین دوره رویداد ملی «فهما» با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا تبیین و برای اجرا در سال جاری به کانون های فرهنگی هنری ابلاغ خواهد شد.


سقاء عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا هیچ یک از برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی کانون ها را تعطیل نکرده بلکه به ابتکار مدیران کانون ها این فعالیت ها به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اذعان داشت: البته برخی از محدودیت ها برای مشارکت بیشتر نوجوانان و جوانان در مساجد بود اما با همدلی فعالان کانون ها برنامه های آموزشی و فرهنگی از طریق فضای مجازی ادامه دارد.