توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان
توزيع بسته معيشتي در بين نيازمندان

توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان

حسين زاده گفت: ۵۰۰ عدد مرغ منجمد که با مشارکت خيرين محله و فعالان کانون فرهنگي هنري تهيه شده بود در بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 11478 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرحناز حسین زاده» گفت: 500 عدد مرغ منجمد که با مشارکت خیرین محله و فعالان کانون در قالب طرح ملی «راهکار» و «کمک مؤمنانه» تهیه شده بود در بین نیازمندان توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) اردبیل تصریح کرد: این بسته معیشتی با همکاری خیرین محله و فعالان کانون تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.


وی اظهار داشت: چنین حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک به اقشار نیازمند انجام می شود و از همه خیرین دعوت می شود تا با حمایت از این برنامه ها کمک های خود را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهند.


حسین زاده یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا به همت خیرین در این کانون برای حمایت از خانواده های نیازمند آغاز شده و این روند تا زمان مورد نیاز ادامه خواهد داشت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تاکید کرد: این اقدام های خیرخواهانه نیازمند یاری بیش از پیش خیرین است و تاکنون توزیع اقلام غذایی و بهداشتی با حمایت خیرین صورت گرفته است.


حسین زاده افزود: امیدواریم بتوانیم به مدد الهی تا زمان پایان بیماری کرونا بتوانیم خدمتگزار صادق برای خانواده نیازمند باشیم.