فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل در سالگرد ارتحال امام (ره)/ از غبارروبی مزار شهدا تا برگزاری مراسم مجازی
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل در سالگرد ارتحال امام (ره)/ از غبارروبي مزار شهدا تا برگزاري مراسم مجازي

فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل در سالگرد ارتحال امام (ره)/ از غبارروبی مزار شهدا تا برگزاری مراسم مجازی

سقا از برگزاري ويژه برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري منتخب مساجد استان اردبيل به مناسبت سالروز ارتحال امام خميني(ره) و يوم الله ۱۵ خرداد ماه خبر داد.
شناسه خبر : 11435 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، نادر سقاء گفت: کانون های منتخب مساجد استان اردبیل برنامه هایی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد ماه  پیش بینی کرده اند که برگزار خواهد کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری مراسم طرح تلاوت نور طی هفته جاری به نیت شادی روح پرفتوح امام راحل و شهدای 15 خرداد نیز از دیگر برنامه های قرآنی به همین مناسبت است.


وی ادامه داد: فضاسازی کانون، مسجد و محله و نصب پلاکارد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد ماه و مزین کردن مساجد به سخنان امام خمینی (ره) از دیگر اقدام های صورت گرفته به همت فعالان کانون های مساجد است.


سقاء خاطر نشان کرد: مشارکت در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد و برپایی برنامه های فرهنگی و سوگواری از طریق شبکه های مجازی کانون ها نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.


وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و حضور در مزار شهدا برای غبارروبی از جمله برنامه های فرهنگی با حضور اعضای کانون های مساجد خواهد بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری محدودیت های در برگزاری مراسم در برخی از کانون ها وجود دارد که امیدواریم این مسئله به زودی و با مدد الهی رفع شود تا بتوانیم برنامه های فرهنگی و دینی را با فراخ بیشتر انجام دهیم.


سقاء بیان کرد: بسته های معیشتی آماده شده توسط کانون ها نیز در قالب طرح ملی «راهکار» و «کمک های مؤمنانه» در اختیار خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا قرار خواهد گرفت.