جهاد همدلی فعالان کانون‌های مساجد در ماه رمضان اجرایی شد
جهاد همدلي فعالان کانون‌هاي مساجد در ماه رمضان اجرايي شد

جهاد همدلی فعالان کانون‌های مساجد در ماه رمضان اجرایی شد

سقاء گفت: جهاد همدلي فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در طرح ملي «راهکار» رزمايش ايمان، همدلي، کار، ايثار رمضان به خوبي انجام شد و موجب دلگرمي مردم مؤمن گرديد.
شناسه خبر : 11272 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح ملی «راهکار» به عنوان برنامه مهم کانون های مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرایی شد و کانون های مساجد استان اردبیل نیز به خوبی توانست اتحاد و همدلی را به نمایش بگذارد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: جهاد همدلی فعالان کانون های مساجد استان اردبیل به خوبی در طرح ملی «راهکار» رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار رمضان دیده شد و دل مومنان نیازمند را با ایمان، همکاری و اتحاد شاد کردند.


وی اعلام کرد: فعالیت در فضای مجازی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی از اصلی ترین کارهای اجرایی کانون های مساجد استان برای جلوگیری از تعطیلی برنامه های فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: مشارکت در خدمات داوطلبانه و خودجوش برای توزیع بسته های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در بین نیازمندان از دیگر برنامه های خداپسندانه ای بود که فعالان کانون های مساجد توانستند با تشکیل گروه های جهادی و مشارکت جمعی انجام دهند.


سقاء تصریح کرد: هیئت امنا و امام جماعت مساجد نیز مشارکت خوبی با فعالان کانون های مساجد در راستای انجام کارهای جهادی و کمک های مؤمنانه داشتند و توانستیم این رزمایش را با موفقیت دوچندان در سطح کانون های استان انجام دهیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اجرای این طرح در کانون های مساجد موجب شد تا جوانان و نوجوانان مسجدی نیز جذب فعالیت های فرهنگی و داطلبانه کانون ها شوند و این نیز از دیگر موفقیت طرح در طول ماه مبارک رمضان بود.


سقاء یادآور شد: این طرح ملی مشارکت بسیار خوبی بین فعالان کانون های مساجد ایجاد کرد و باید با حفظ همدلی و اتحاد بتوانیم مشکلات پیش رو را پشت سر بگذاریم.